Go Chelsea


Hemma efter dagens träningspass, har käkat och nu sitter jag klistrad framför teven. Chelsea lirar mot Inter och vi hejjar självklart på Chelsea!

Imorgon väntar en fotbollsträningsfridag. Däremot är det dags för veckans första (?) gympass. Från och med nu är det gympass onsdag, torsdag och söndag som gäller. Onsdag är vi som sagt träningslediga, torsdag tränar vi sent och söndag är vi också lediga. Måste erkänna att det är lite jobbigt att inte kunna gå på gymmet på morgonen men det är väl en vane sak förstår jag.

Snart flyttar min älskade vän Tone till storstaden. Stockholm is the shit. I know. Hon ska lira fotboll med Rågsved och leva storstadslivet. Jag kommer att bli en stor anhängare. Tack vare mitt nya jobb kommer jag nu ha helgerna fria, så då, när vi inte har fotboll, kommer jag att finnas in the big city! =) KOmmer sakna dig vännen min! ♥









Kommentarer
Postat av: Emma

Lediga helger från bollen, menar du att det finns? =)

2010-03-17 @ 10:27:41
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Bengan

Nej, så menade jag ju inte riktigt =) Men man kanske kan matcha in det när vi har matcher i Sthlm och så vidare! =) Annars vore det ju konstigt, en hel helg utan fotboll, nej det går ju inte!

2010-03-17 @ 16:03:43
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0