Härliga morgon

Vilket väder det är ute! Shit. 8 grader. Det hade ju inte alls gjort något om man var ledig idag. Men så är inte fallet, jobb på Team som gäller men först väntar ett gympass. Mitt efterlängtade benpass som inte har blivit av på flera flera veckor. Fy skäms! Känns som att tidsplaneringen i min benträning har blivit skapligt utdragen, hoppas upplägget kommer att fungera ändå.

Jobb 11-20 idag. Jag känner mig riktigt peppad. Därefter kan det förhoppningsvis bli myskväll med tjejerna, var på tok för längesen sist.




Vi har fått/ kommer att få lite nya spelare utifrån, Sarra Moller är en av dom som redan har kommit. Här är en liten intervju om henne;

  


Imorgon kommer Darcel hit. Ska bli riktigt roligt att få träffa henne och att få lira lite boll tillsammans igen!





Nu ska jag ta och byta om och dra iväg till gymmet!! Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0