Läggdags

Gymmet gick sådär. Körde ett axelpass och jag är nog inte ett sådant stort fan av axelpass, men det måste göras. Kanske är det bara så att det är just övningarna som jag inte gillar? Liggande x-drag i kabel tillexempel, fy sjutton vilken knasövning, får aldrig och då menar jag verkligen aldrig till denna. Helst sjukt, så den brukar jag tyvärr hoppa över. Men idag körde jag dock den stående för att få in tekninken lite och jag tror jag lyckades.

Torsdag nästa vecka, skärtorsdagen, då är det dags att skriva F&S provet. Nästa utbildningstillfälle är i slutet av maj och innan dess måste jag ha fixat provet. Det är lite roligt för det är bara kryssfrågor och du får skriva om provet tills du klarar det. Haha. Jag borde inte ha några problem med det med tanke på kursen jag läste i höstas men man vet ju aldrig. Måndag eller onsdag nästa vecka är det dags för korttagning med F&S. Ett sånt där fint litet kort som sitter uppe på väggen i F&S lokalen. Underbart. Måste dock färga utväxten!!=o)

Nu väntar nyheterna och sporten sen är det bannemig sängen som gäller. Trötter jag är.

Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0