Mot gymmet

Tung dag på jobbet. Sjukt mycket att göra såhär dagarna innna påsk. Trodde att det skulle bli världens övertid idag men inte. Tackar. Hade tid för fotografering innan kl 17 så hade gärna inte sett att det blev någon lång övertid. Tur var så fick man gå hem i vanlig ordning, dvs halv fyra.
Fotograferingen gick sedan på några snabba röda.. fungerade ungefär som i Sällskapsresan. IN, UT!! Påvägen hem svängde jag förbi Svea Träningscenter för att inhandla lite protein. Mitt var tvärslut så imorse var jag inne på det äckliga proteinet. Det blev en håll-för-näsan-och-drick imorse. Helt otroligt.

Nu har jag fått i mig lite mellis och bytt om. Gymmet väntar! Första passet denna vecka. Som jag har längtat!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0