On my way home..

...från Lillsved och den roligaste utbildningen någonsin!

Dagarna har bestått utav träning, föreläsning, mat, träning och återigen föreläsning, ja ni vet sådär som det brukar vara. Det här var ju den absolut bästa då man fick göra det man allra bäst gillar, att träna!! Föreläsningarna var aldrig tråkiga heller då vi gick igenom sådant som intresserar mig sjukt mycket. Fysiologi, kondition, kost, anatomi och mycket mycket annat.
Jag har fått en helt annan bild av friskis än innan och det är absolut till det positiva. Jag är redan laddad tills jag ska få börja instruera i gymmet, och ska jag vara ärlig så är jag lite sugen på att bli skivstångsledare också. 


Datorn var med men det fanns inge vidare bra täckning så internet tiden varade max i 5 min om ens det dom få gånger jag fick igång det. Så uppdateringen har inte varit bra! Nu sitter jag i bilen påväg hem. Är såklart delade meningar med att åka hem, jag trivs så bra när jag får träna och umgås med människor som tycker samma sak och inte behöva bry sig om så mycket annat! =)

Men imorgon väntar en spännande dag. Måndag och ny vecka. Ny vecka och nytt jobb. Förhoppningsvis blir det en bra vecka. En sak som är säker är att jag får träna fotboll och som jag har längtat!








Status i bussen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0