Seg,

segare, segast... Ungefär så känner jag mig nu. Har kommit hem från fotbollsträningen och fått i mig kvällens mål, 2 mackor med ägg och kaviar. Soffan känns inte alls långt borta nu alltså. Jag känner av ryggen bara såhär 2 dagar efter på det nya jobbet. Fick ett tips första dagen utav en av arbetskamraterna vare sig hur litet, stort, lätt eller tungt en kartong var så ska du lyfta rätt. Ja det är ju väldigt självklart men när man väl kommer till den där hyllan och ska ha den där kartongen längst ner är det lätt att man böjer på ryggen och inte på benen. Så detär kanske inte så konstigt att ryggen får lida då.
Imorgon blir det en jobbdag på kupolen och Team Sportia. Kan bli skönt med lite omväxling, och skönt för ryggen om inte annat!

Onsdag imorgon och jag har inte hunnit med något gympass. Det är rent ut sagt bedrövligt. Jag blir så mycket piggare om jag får träna. Blir jobbigt nu när man börjar 7 på mornarna och gymmet uppnar sju. Den enda chansen att hinna gymma är efter jobbet, halv 4, och innan fotbollsträningen. Men ärligt talat så har jag varit lite lat och trött. Men låt mig bara komma in i dessa rutiner så ska jag nog se till att det funkar.


Nu är det dags att slänga sig i soffan framför TV!


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0