Underbara fredag!

Härligt med fredag och imorgon väntar helg och man är ju ledig. Match står på schemat, hemma mot Mallbacken, kommer bli en tuff match men det ska bli roligt!

Gårdagen flyttade vi fotbollsträningen till Leksand och curlinghallen. Haha. Måste påstå att curling absolut inte är en "sport" för mig. Roligt att testa på, men det känns som det var första och sista gången för min del. Här kommer bilder från gårdagen:

















Dags att ta sig till jobbet nu. Tror jag dock tar bilen, måste skynda mig hem efteråt för att sedan hinna med ett pass på gymmet innan fotbollsträningen kl 18. Kan bli tajt men det ska nog gå!
Ikväll blir det fredagsmys med mat och Så Ska Det Låta! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0