Sunny Sunday!

Söndag. Vilket underbart väder det är. Kan inte påstå att jag utnyttjat detta. Vart inne hela dagen och det känns ju sådär. Vaknade runt halv 10 tiden med ångest att jag inte ställt klockan tidigare för en promenad ute i det soliga vädret. Men, trött som jag var gjorde jag inget åt det utan låg kvar i sängen, vill däremot påstå att jag utnyttjade min lediga dag på bästa sätt. Alltså, med att sova alldeles för länge.
Kl halv 1 var det dags för lunch hos farmor och farfar så innan det åkte vi förbi maxi för att inhandla lite blommor som tack.

M har nu åkt till Ringhals med jobbet och jag är all alone. En pulkaåkning var inplanerad men den blev inställd. Jag har fortfarande ångest över att jag inte har varit ute i solen än, men börjar snart inse att det inte är någon idé. Tänkte därför ta mig iväg till gymmet. Är alldeles för rastlös av att sitta här.




Gårdagen bjöd på mat och bowling. Var mycket trevligt. Dock var jag sjukt trött när vi kom hem vid halv elva-elva tiden så jag somnade bums.



Discobowling och självklart en stoor godispåse! =)





Kvällen bjuder möjligtvis på en film. Men först och främst ska jag kolla igenom höstens utbud av kurser. Imorgon är det dags att söka.

NU: Mot gymmet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0