Lillhelg?


Tjohoo.. Har setat framför datorn i princip hela tiden sen jag kom hem från jobbet. Jobbar på med en grej som jag inte kan avslöja nu. Ingen större hemlighet utan mer en rolig grej. Återkommer till det när det är klart.
Så klockan har bara sprungit iväg, redan halv 7. Funderar nu på att åka till gymmet för att köra ett benpass. Har inte haft någon ork de senaste 1-2 veckorna så det har blivit dåligt med gymträningen må jag erkänna.


Imorgon är det torsdag och röd dag så då är jag ledig. Så sjukt skönt. Jag behöver verkligen detta. Men ingen sovmorgon blir det för det. Kl 09.00 är det fotbollsträning som gäller sen är vi lediga fram till lördag morgon. Alltså ingen träning fredag. Match väntar söndag mot Sundsvall. Jag funderar på att åka dit någon dag innan men det ser ut att gå dåligt med tåg. Inte bra! Återstår att se hur jag gör.

Nej nu måste jag ta och röra på mig om jag ska få något gjort här hemma!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0