Sjuk, sjuk, sjuk...

Jag är hemma idag från jobbet. Vaknade med en enorm magsmärta och lite feber. Jag vet inte riktigt om det var för att jag var hungrig eller för att jag bara hade ont i magen. Gick upp för att försöka få i mig något men efter att jag druckit vatten kände jag att jag behövde spy. Sagt och gjort och jag blev genast bättre. Försökta käka lite yogurth men det gick sådär.. 
Är nu hemma hos pappa då dom håller på att byta fönster i hela huset. Har kikat på TV och sovit om vartannat. Jag har fortfarande ont i magen och i huvudet... allmänt klen alltså. Ingen träning ikväll. Nu är prio 1 att bli frisk till matchen på lördag. Blir det inte värre än vad det är nu så är det jobb imorgon som gäller.

Gillar inte att vara hemma, jag blir så rastlös... Men man kanske jag ska ta tag i att färga den enorma utväxten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0