Stelopererad?


Sitter i soffan framför teven och matchen mellan Tyresö-GBG. 0-2 är resultatet. Det känns som att Tyresö saknar Lissel. Hon är skadad och kan tyvärr inte spela.

Åkte till kiropraktorn och shit så han knäckte. Jag har dels haft ont i ryggen men det största problemet är nog att jag domnar bort i armarna under nätterna. Det är fruktansvärt obehagligt. Jag sover dåligt och vaknar om vartannat. Detta har pågått ett tag nu och jag förstår att detta beror på att det är någon nerv som inte ligger där den ska. Så nu hoppas jag att han har fått någon ordning på det där.
Har det inte blivit bättre tills på fredag så skulle jag höra av mig.

Nu har andra halvlek börjat så nu ska jag och min nackvärmare kolla vidare! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0