Underbara Lillsved

Tack Lillsved, Friskis och alla andra gymmare för 5 underbara dagar.

Snacka om ett skönt avbrott i vardagen. Jag inser mer och mer hur jag trivs att umgås med andra träningsintresserade människor, att sitta långa dagar i lektionssal för att bara prata om allt som har med träning att göra och bäst av allt att få träna ihop med dessa.

Det var långa dagar, 7.30- ca; 22, men det märktes inte alls. Som sagt, tiden går fort när man har roligt.
Upp halv 8 för frukost.
Halv 9 föreläsning.
Fika
Föreläsning
Lunch
Föreläsning
Fika
Träning
Middag
Föreläsning
Träning


Sammanfattningsvis; veckan har varit grym och jag har mått som en gud!


Nu är det back to reality som gäller. Jobbet idag var lite tungt, men det får det väl ändå vara. Det tar ju lite tid att ställa om sig. Det nalkas fotbollsträning snart och om jag ska vara ärlig så har fotbollen varit det sista jag har tänkt på nu när jag har varit borta. Det har fatktiskt varit skönt att få koncentrera sig på annat som också är roligt. Men nu är jag redo igen.
Vi var spellediga helgen som var,vilket passade utmärkt med tanke på utbildningen. Här närmast väntar Umeå borta på söndag. Vi flyger och det känns ju helt klart bättre än att åka buss. Det är bättre. Denna gång från Bromma. Skönt att inte hela helgen försvinner liksom.


Som sagt; strax fotbollsträning i det fina sommarvädret. Jihooo....




Bilder från Lillsved:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0