En halvtimme senare








Blev lite mer än 30 min och det var hur skönt som helst. Mina ben känns extremt lätta. Löpningen flyter på bättre och bättre för varje gång jag är ut och jag måste erkänna att jag gillar det starkt. Min diet och mina 6 kilon som jag har tappat har nog gjort sitt. Tummen upp säger jag bara!


Det bästa av allt var att få komma hem till färdiglagad mat! M gjorde sin favvo maträtt, kycklingwraps. Supergott!





Nu väntar återigen några föreläsningar. Min andra kurs har just dragit igång så för tillfället är det 2 kurser jag läser. Lite jobbigt är det när man blir att ligga efter och måste ta igen allt. Tur att inte fotbollen har dragit igång än för annars hade det vart omöjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0