KB-Träning!



Aldrig mer säger jag bara!!! Jag syftar inte på Kettlebellträningen utan ätardagen! Fy sjutton så ont i magen jag haft/har!

Efter frukosten, som jag för stunden tyckte var såååå god, åkte jag till gymmet för att köra ett KB pass med Mickis och Sandy. Som tur var fick vi vara i jympahallen då det inte var något pass där. Men jag kände redan på uppvärmningen att det här kommer inte att gå bra, och det gjorde det inte heller. 15 min hårdkörning istället för 20, det var vad vi klarade av! Men vi gjorde det bra. Så grymt kört tjejer!!

Ätardagarna kommer nu mer bestå utav något litet mer extra gott än att byta ut hela frukostdelen och dessutom få efterrätt i form av naturgodis. Nästa söndag satsar jag enbart på en lussebulle! =)














Nu väntar mer mat! Farsdagsfirande på 2 ställen, hej å hå, hur ska detta gå???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0