Söndag!


Godmorgon!

Dags för ännu en promenad eller löpning! Ja just det, jag känner att jag har energi för det idag.


Gårdagens träning gick bra. Shoppingen var det värre med. Var i behov av ett par skor, överdragsbyxor och broddar. Broddar var de enda som jag också fick med mig hem. De andra föll inte i min smak riktigt. Tyvärr. Får kika vidare helt enkelt.

Kvällen spenderades i soffan framför teven med tacomys. Av någon konstig anledning är jag inte alls lika förtjust i tacos längre... Jag som verkligen älskade tacos förr. Hmm, konstigt.
Eftersom jag fortfarande går på diet och försöker äta nyttigt så bytte jag ut en del grejer. Så för er som vill äta tacos lite nyttigare, check this out:


Köttfärs 10% istället för 12%

Kesella istället för gräddfil (blandas ut med vatten)




ganska tjock konsistens


absolut ingen skillnad från vanligt gräddfil =)


Hitta nyttigare ostalternativ
Jag hackade ner min hårdost som bara är 5%-ig







Söndag idag och idag väntar invägning. Idag är det även dags för mitt "unna mig mål". Som jag har längtat. Det kommer bli en underbart god frukost och med lite efterrätt från denna hylla ;)



Men först en springtur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0