Stilla hungern?!


Nytt axelpass → ny energi! Härligt, det behövdes. Passet gick bra, fick bra kontakt så det kändes skönt. Efter passet hoppade jag på medelpasset på spinningen. Kul och svettigt. Svettigt som sjutton ska jag säga, men det är väl så det ska vara!





Axlar/mage:

Valfri axelmaskin

Drag till hakan med EZ-stång

Liggande X-drag i kabel

Frontlyft med hantel

Framåtlutande hantellyft åt sidan

2 magövningar


Den här gången jobbar jag "stege" med 4 set. 12, 10, 8 och 6 där jag försöker höja vikten mellan varje rep. Omväxling förnöjer som sagt!


Sen jag kom hem efter jobbet har jag varit så sjukt hungrig. Stoppade i mig lite extra energi innan träningen eftersom jag skulle köra 2 pass efter varandra, men jag är minst lika hungrig nu efteråt. Har redan fått i mig riktig mat och allt som jag ska stoppa i mig efter en träning men det hjälper inte... Nu pimplar jag fun light i hopp om att det ska stilla hungern! Får hålla ut till kvällskvargen om någon timme.


Blev lite paff när jag kom ut från Friskis och möttes av det här:

  

Ogillar snö och änvärre att skrapa rutor. Bort. Bort. Bort. Sommar, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0