Träningsfridag? Yeah right!


Kunde jag hålla mig då tror ni? NEJ! Precis. Nog för att jag var med och visade lite övnngar men när grabbarna väl skulle köra så fick jag ju lova att hänga på. Vissa övningar fick jag dock stå över då nacken inte hängde med i matchen men det gör den nu! För jag har varit och fått behandling och nu kan jag ju röra på huvudet betydligt mer. Fortfarande stel i axelpartiet och tydligen en inflammation i ryggen. Jag får tagga ner med träningen lite.. =) Med vikterna om inte annat. En behandling till så ska vi nog se att det är bra sen! Jihoo!!!


Imorgon är det fredag, igen! Helt otroligt. Är det inte sjukt kallt imornbitti så blir det tamejsjutton en promenad. Det behöver jag. Gym blir det garanterat efter jobbet, oavsett hur nacken mår. Lite gymträning lider den nog inte av.

Nu väntar kvällskesellan sedan sängen. Ska bli otroligt skönt att få vila nacken en stund.


Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0