1 Day To Go!


Yes. Yes. En dag återstår. I morgon är det den stooora dagen. Dagen då jag fyller år och blir heela 24 år. Kan man tänka sig... Tiden går så sjukt fort. Nyss var man ju för sjutton 18 och nu snart 25. 


Gårdagen var intensiv. Jobb till halv 4 därefter åkte jag fort som sjutton och handlade färg till håret. Strax efter 4 var jag på gymmet. Körde ett 45 minuters bröst- och tricepspass sen var det dags för jympa. Medeljympa och det var riktigt roligt. Men måste erkänna att man känner sig lite stel i vissa moves. Men träning ger färdighet så jag får se till att gå på fler pass helt enkelt!
Efter träningen var det dags att färga håret. Snälla Erica hjälpte till. Tack. Tack. Tack. Nu är man med i matchen igen, utväxten är borta... thank god! Kvällen avslutades sedan med ett gymmöte på friskis. Jag kan avslöja att det kommer att hända mycket roligt på gymmet efter jul! =) 


Dagen då?

Ska pyssla lite härhemma sen är det dags att dra till gymmet för att ge instruktioner. Därefter tänkte jag passa på att träna själv. Gym, jympa eller spinning. Återstår att se vad det blir, har inte riktigt bestämt mig ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0