Dagens kommentar!


För några veckor sedan när jag var på gymmet kom kommentaren "Vad håller du på med för sport? Du ser ut som en byggare" Tack. Eller? Jag inspireras vädligt mycket av dessa så jag tog det som en komplimang.

Dagens kommentar kom när jag var klar med sista setet benpress "Håller du på med utförsåkning?" Deeeen är ju lite speciell... "Nej" sa jag och skrattade. "Jag spelar fotboll" Han: "Jaha, du såg ut att vara en utförsåkare... men fotbollsspelare behöver ju också ha starka ben.. "

Haha.. Man vill ju inte förknippas med Anja bara för att man kör lite ben liksom.

Passet gick bra. Var lite mycket folk bara så det blev inte lika effektivt som jag hade hoppats på.




Provet har jag nu lagt bakom mig. Jag kommer ändå att få panik imorgon så det är lika bra att ta vara på denna fredag på bästa sätt. Fredagsmys med Idol och fun light. Snart väntar dock sängen. Utvilad sägs vara bra inför ett viktigt prov.








Ilovefunlight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0