Efterlängtad vecka!


V. 43 är en speciell vecka. Mycket kommer att hända och jag ser framemot allt allt allt denna vecka!

Idag: Jobb. Gymmat (rygg och biceps), kommer defenitivt ha träningsvärk imorgon. Sista fotbollsträningen för denna säsong. Nu vila ca 1 månad sen drar det hela igång igen!

Tisdag: Jobb. Gym. Färga håret.

Onsdag: Jobb. Instruktioner och gym.

Torsdag: Jag fyller år!!!! =) Jobb. Ev. gym och kalas.

Fredag: Jobb halv dag. Ev invägning. Drar till Uppsala med M. Träffa M´s syster och umgås med henne. Sova på hotell.

Lördag: Äta hotell frukost (som jag längtar!!!) Shopping i Uppsala och därefter drar vi till Sthlm! Ev spa i Sthlm.

Söndag: Sthlms mys. Shopping, ev gym och sedan Barkarby på vägen hem!


Jag ser såååå mycket framemot helgen. Längtar till hotellfrukosten som jag vet att jag kan njuta av för det ingår i min diet. Lyllos mig! =) Men än är det bara måndag så några dagar få jag allt hålla mig...


Har precis fått i mig det perfekta kvällsmålet, snabbt och enkelt - omelett!


Kalkon, vitkål och lite ost. Tillsammans med hårdbröd och fun light såklart!









Nu soffläge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0