Födelsedagsfirande


Dagen med Evelina har varit bra. Vi badade och skojjade en hel del på Aqua Nova idag. Tjejen fyller år på måndag, 6 år, så dagen var lite av en födelsedagspresent till henne. Efter badet avslutade vi det hela med käk (för hennes del) på Mc Donalds. Sedan var det dags för samling för min del så där tog dagen slut för oss.

Matchen, som för min del följdes från bänken vanns med 7-1. Jippie. Härligt att det lossnade framåt så vi fick med oss lite mål!

Nu väntar såklart firande av denna seger. The americans har avskedsfest då dom åker hem om 2 veckor. Själv blir det lugnt för min del. Promenad, träning och instruktion väntar imorgon. Om jag säger såhär, jag vill vara pigg!


Bilder från när vi badade förra gången:













Sötaste!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0