Invägning



... 2!!


Glömde redovisa första invägningen. Det går sakta men säkert nedåt. Som det ska. Mellan 0.5-1kg i veckan.


Efter 2 veckors "dietande" ser det ut som följer:

Vikt:
-2,4 kg

Midjemått:
-3 cm

Mage:
-6 cm

Höft:
-1 cm


Jag väger mig alltid på morgonen så jag har samma förutsättningar. Dieten är inte "hård nog". Den kommer att tuffas till lite efter fotbollssäsongen, om ca 2 veckor. Därefter kommer jag även att kunna lägga till lite annan och mer träning. Som målvakt får du en helt annat träning jämfört med en utespelare. Jag behöver jobba med hjärtat och konditionen mer. Så jag kommer lägga till mer cardioträning. Försöka köra spinning men även vara med på lite olika jympa pass.




Dagens intag:

Frukost: Gröt, blåbär, hallon, kr. linfrö och proteindrink

Mellanmål1: Kesella m funlight

Lunch: Rotfruktsgratäng
 
Mellanmål2:
Kesella m funlight och 1 kiwi

Mellanmål3: 2 hårdbröd mackor m keso och ost

Mål efter gym träning: 1 banan och proteinshake

Middag: Tonfisk m kr tomater och pasta


Total intag: 1628 kcal

Fett: 32g  Protein: 163g  Kolhydrater: 154g




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0