Jag erkänner!


Jag är för lat. Eller helt enkelt bara sjukt jävla morgontrött.

Klockan ringde strax innan 05, jag gick på toa, kollade vädret, var ganska pigg men på något vis så lockade sängen mer än en promenad. Skulle jag inte börja jobba kl 07 så skulle jag vara ut varje morgon om det var så.. Jag måste helt enkelt träna. Det är just i dessa lägen som jag känner att det skulle kunna vara bra att ha en hund! :) Inte för att jag aldrig någonsin innan har funderat över det, men lite sällskap på promnaderna är ju inte helt fel! :) Eller varför inte en riktig kandidat? Någon som vill ställa upp och promenera med mig vid 05-snåret, snälla?


Jag tar igen det ikväll. Fotbollsträningen är inställd. Så det blir en heldag på Friskis. Gym och ett pass. Möjligtvis Yoga. Känner att det skulle vara bra för mig. Lite avslappning kan man ju inte få för mycket av!






Nu väntar sista arbetstimmarna för denna vecka sedan en underbar helg. Ge mig, fort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0