Ledig dag


Har slutat jobbet för en stund sedan och nu ska jag dra ut på lite shopping uppdrag. Ska inhandla div saker till helgen happening, kräftskivan med laget. Jag har fått i uppgift att handla tallrikar, bestick, partyhattar och lite annat smått och gått som livar upp en kräftskiva helt enkelt.

Eftersom vi är lediga från fotbollen idag så får man passa på att göra allt som man aldrig hinner göra annars under en och samma dag. Blir lite lätt stressigt men det brukar oftast ordna upp sig. Idag tänkte jag faktiskt åka till maserhallen och kika handboll. BHK damer har premiärmatch hemma mot Ludvika. Kan ju bli grymt kul att se. Om ni inte visste så har jag lirat handboll i mina dar.. och jag saknar det såå!!! Därefter är det dags för stoooorhandling och senare ikväll ska jag söka en hel del kurser och program då dom äntligen har "öppnat" upp för vårens utbildningar och kurser.


Nej nu är det bara att plocka med sig plånboken och åka iväg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0