Örebro!


Gårdagens lilla tripp till Öret gick ju hur bra som helst. Efter ett stopp på Donken i Ludvika för lite käk insåg vi senare att vi kanske hade lite smått bråttom. Men med gasen i botten så kom vi precis right on time. Vi intog läktarna precis vid inmarschen, det kallar jag timing.

Matchen var lite sisådär... Örebro hade bättre spel är DIF och gick välförtjänta hem med 3 poäng. DIF utnyttjade inte sina kanter riktigt så mycket som dom borde ha gjort. Dom få gånger D fick bollen hände det alltid något. Men tyvärr så spelades det mycket långbollar från backarna upp på forwards. Fastän D inte hade alltför mycket boll så var det grymt kul att se henne spela.
Nu väntar jag på nästa tripp som ska bli av till helgen. Då är det dags att åka till Sthlm. Först har vi själva match på lördagen borta mot Bollstanäs därefter åker jag in till City och bor kvar tills på söndag då det är dags för DIF att spela hemma mot Linköping. Kommer bli en rolig match att se.


Låret känns mycket mycket bättre idag så idag är det dags för veckans första pass, wihooo =) Först väntar en instruktion och ett gympass för min egen del om jag hinner innan fotbollsträningen 18:45.












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0