Recovery!


Sitter i soffan utslagen efter träningen och har kollat på premiären av Biggest Looser Sverige. Jag grät. Dom kämpar så hårt och vill verkligen att det ska ske en förändring i deras liv. Dom är såå duktigt! Tyvärr så måste det lag som har gått ner minst, procentuellt, lämna programet och det är sorligt ska ni veta. Phuu..

Helgen hos Tone har varit enormt trevlig. Utgång lördag, hemma strax efter fem snåret på söndagsmorgonen=trött igår och idag. Något som är enormt viktigt för mig är min sömn. Känns som att det kommer ta några dagar innan den är återställd.
På söndagen strosade vi mest runt på stan. Mat och liite shopping! Så lite att det inte ens är nämnvärt. Kl: 16 var det sedan dags för match mellan DIF-Linköping. DIF klarade attt få med sig 1 pinne mot starka Linköping. Bra gjort!
Klockan kvart i åtta väntade sedan tåget mot Blge, fick trevlig sällskap av Jenka som också hade spenderat helgen i huvudstaden. Hemma igen strax efter tio. Trött och ovanligt sliten.. Men tack Tone för en super helg!


Idag har jag hunnit med en instruktion efter jobbet och därefter fotbollsträning. Mat, TV och soffa. Ungefär där är vi nu! Sängen är inte alltför långt bort, tro mig...





Här nedan är det grymma gänget som är med och fightas om att vinna titeln Biggest Looser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0