Tack och godnatt


Hemkommen efter alla dessa shoppingturer, och handbollsmatchen!! Hittade det vi skulle inför helgens bravader. Så nu är vårt gjort, check!! Vi tänkte ha en liten knytis-kräftskiva. Så alla (de flesta) i laget har blivit tilldelade olika uppgifter. Vissa ska baka paj, fixa sallad och bröd, snacks, dricka och lite annat smått och gott.

På Dollarstore blev det mesta inhandlat. Bra affär det där när man ska bjuda till fest.


Party hattar, ett måste =)






Efter handbollsmatchen drog jag iväg till maxi för att göra världens storhandling, dock inget att rekommendera när man handlar själv. Blev en hel del keso, yogurth, frukt och massa massa annat. Bla detta som jag fick lov att "slänga" ihop nyss då jag inte hade någon mat tills imorgon. Potatis, fläskkorv och kålrot. Sjukt längesen man åt detta och däremot också första gången jag lagade detta själv. Det gick ju hur bra som helst ju!





Så nu är matlådeprobloblemet löst hela denna vecka, skönt.



Nu är det dags att inta sängen och ladda för ännu en dag!


Sov gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0