Torsdagskväll


Har kommit hem från träningen senare än vanligt då det var dags för ett spelarråds möte med Herr Ordförande efter träningen. Nu sitter jag mätt och utslagen i soffan. Jag och datorn ska snart ta och bege oss in till sovrummet där jag ska kika dagens avsnitt av Idol.

Imorgon är det fredag och vi har ingen fotbollsträning. Match på söndag och då flyttas träningen till lördag morgon istället. Men det blir ingen vilodag för mig del imorgon. Jag tänkte försöka ge mig på ett gympass eller möjligen kanske ett intensivpass. Jag är ingen hejjare på jympa men ibland kan det ju vara lite skönt med variation.

Någon som vill
hänga på?? =)


Lördag väntar som sagt träning sen ska jag och M åka till Gävle för lite IKEA besök. Vi ska kolla på kök. Huset vi bor är ett renoveringsprojekt. M har varit duktig och fixat iordning sovrummet och badrummet. Prio att göra nu är köket. Så vi behöver tips, därav tänkte vi åka till IKEA för att få lite schyssta idéer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0