Time!



Äntligen. Den 2 februari är här.

Idag bär det som sagt av mot varmare breddgrader. Gran Canaria och Meloneras närmare bestämt. Har kollat in vädret och det kommer att vara runt 17-19 grader. Ingen Thailandsvärme direkt men allt annat än detta skitväder här hemma är bra!





Det är la Familia som åker. Pappa och Marina, bror och hans tjej, jag och M. Det kommer bli grymt. Medan resten av familjen ska underhålla sig med att dricka en eller en annan öl ska jag ägna mig åt träning. Resväskan är nästintill mer fylld utav träningskläder än av andra kläder. Träningsläger på Gran Canaria är väl inte helt fel? :) :thumbup:




Här kommer lite bilder från hotellet:















Underbart va?




Nu ska jag ta och packa i det sista och göra mig redo. Halv 4 går planet från Dala Airport. Grymt skönt att slippa åka till självaste Arlanda.


Ska försöka hålla er uppdaterade my friends! :)




So long.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0