Efterlängtade söndag!



Denna dag har varit mycket efterlängtad. Det kommer bli en grym dag med en hel del aktiviteter! :) 



Laget som ska lira Forssa Cupen, KiK Oldies, som jag också ska coacha ska spela träningsmatcher inne på Lugnet idag. Eftersom det fattas lite folk, och eftersom dom inte är riktgit fullt så tränade att orka gå runt på 6 personer så har jag fått tillåtelse av den riktiga coachen att jag får vara med och lira. Det här ska ju bli såå kul! 2 matcher där vi lirar 1*20. Först mot KIK F17 och sedan en mot Korsnäs a-lag.
Det kommer bli grymt och jag tror alla är riktigt laddade för detta.

Efter matchen kommer jag och Anna Carlsson att springa in till gymmet där vi kommer att köra ett boxpass. Vi har pratat om att göra detta väldigt länge men först nu fick vi ihop det. Jag älskar boxning och jag har sagt att det är något jag vill göra när fotbollsskorna hamnar på hyllan. :)

Så en dag fylld med aktiviteter helt enkelt! Jag gillart starkt!




Gårdagen spenderades först på gymmet och sedan i längdspåret (för första gången sen Tjejvasan 2009). Blev hela 6 km. En bra start!










Nu är det dags att fylla på med lite energi sen ska jag ta och fixa det sista på uppsatsen som ska vara inne på fredag sen är det dags att åka in till Falun och kriga! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0