2010



2010 försvann lika fort som en vindpust och nu väntar ett spännande 2011.

Men först, vad hände 2010??

2010

Januari
♥ Klippte av mitt långa hår
♥ Therese Cup segrare
♥ Första tunga benpasset med Patric och jag fick uppleva den värsta träningsvärken i hela mitt liv

Februari
♥ Alla hjärtans dag med massvis av fina presenter

Mars:
♥ Steg 1 utbildning med Friskis och Svettis
♥ Slutade jobbet på Team Sportia
♥ Började jobba på KD, numer Mediq
♥ Träningsmatch mot Karin och Tyresö

April:
♥ Seriestart
♥ Hälsade på Tone för första gången i Sthlm

Maj:
♥ Cupmatch mot Djurgården
♥ Match mot Sundsvall och en helg hos Jullan
♥ Steg 2 utbildning med Friskis och Svettis

Juni:
♥ Sommar, sommar, sommar
♥ Fotbolls VM
♥ Uppehåll med fotbollen
♥ Peace and Love

Juli:
♥ Jag och M åkte till Egypten
♥ Träningsläger i Säfsen med fotbollen

Augusti:
♥ Licensierad gyminstruktör
♥ Bo och Bettan gifter sig

September:
♥ Börjar dieten
♥ Kräftskiva med laget

Oktober:
♥ Sista seriematchen med fotbollen
♥ Fyllde 24
♥ Spenderade en underbar helg i Uppsala och Sthlm

November:
♥ Snön kom

December:
♥ Advent mys
♥ Julfest med jobbet
♥ Slutade dieten
♥ Pappa 50år







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0