Now we´re talking!



Hemma efter en grym träning. Första fys -och konditionsträningen med herr Fystränare. Slut var bara förnamnet. Påminnner om kettlebellspasset som vi kör på Friskis men mycket längre och drygare såklart, mer konditionsinriktat så drygare borde det vara! Grymt nöjd är jag att man äntligen är igång med den dryga försäsongsträningen. Hur skadad är man egentligen när man gillar försäsongsträningen? Haha.

Sitter för fullt och jobbar med mitt arbete som ska vara inlämnad på fredag. All min lediga tid ägnas åt detta. Därav dålig update på bloggen. Vill att det ska vara klart så snart så möjligt så att jag har någon chans att plugga till tentan som är nästa torsdag med andra kursen...
Efter nästa torsdag kommer jag att känna mig som en fri människa. Då är kurserna slut och jag kommer att vara överlycklig för att jag kan ta det lungt efter jobbet och efter träningarna! Först då känns det som jag riktigt kan börja fokusrea på fotbollen. Det tar helt enkelt för mycket på krafterna att alltid ha något att göra 24/7. Sena kvällar och färre timmars sömn är inget jag behöver!


Dags att återgå till arbetet då.. nu fylld med energi efter detta träningspass! :) Träningsvärk imorgon for sure! :) Det är allt gött det! :thumbup:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0