Long time, no see..

Nu var det ett tag sen allt. Tyvarr lite upptagen med annat.
Fortfarande kvar i Thailand aker hem om en vecka.
Just nu befinner jag o sandra oss i Phatong, har lamnat av Mickis som aker hem idag.
Vi sover kvar har en natt. 75kr/natten.
 Sandy: "Det ska va billigt.."
Jovars, rummet ligger pa 5:e vaningen, utan hiss,
utan ac, men dock en flakt. Kan inte pasta att det gor nagon skillnad.
Jag ljuger inte nar jag sager att det ar 30-40 grader pa rummet!

Overlever jag denna natt, overlevever jag mycket
men det var ju billigt som sagt..

Vi drar vidare igen till Phi Phi imrgon bitti,
forsoka koppla av med mycket sol sista veckan..
Har lite att jobba pa!

Sitter nu och kollar ut over gatan, det sporegnar! KUL!

Idag har vi hunit med lite shopping, julen borjar som sagt att narma sig!
Lite jobbigt att inte ha en endaste julklapp klar!

Bra jobbat Bengan!


Nu ska vi dra oss vidare till hotellet och forsoka sova!

♥Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0