"you gotta live it everyday..."

Badlands, you gotta live it everyday
Let the broken hearts stand
As the price you've gotta pay
We'll keep pushin' till it's understood
and these badlands start treating us good


Badlands, Bruce Springsteen, låten som för tillfälligt förgyllar mina öron. God damn.. Sjukt bra.

För alla som inte redan visste så var helgen helt underbar, syftar självfallet på söndagens big happening!
Seriestarten som inte kunde bli bättre. Vinst med hela 5-2. That is fucking unbelievable!! Helt sjukt.
Ni som inte var där och såg, som inte fick uppleva denna matchen, shit ni missade verkligen något! Never do that again!

Söndagen var underbar. Var längesen jag riktigt fick njuta så mycket! Njuta av något som jag verkligen älskar att göra, det är livet det!



Varit ledig 2 dagar nu. Inget snack om saken, vädret har varit kanon! Gårdagen var jag till gymmet med D, sen tillbringade jag hela eftermiddagen ute i solen med Tone. Lite solbränd blev jag.. snarare röd än brun, men det lägger väl sig så småning om.

Imorse var det mv-träning. Kul att få en riktig genomkörare. Pumpa på med skott och inlägg och allt vad det innebär. Det måste nötas... Träning ger färdighet.
Resten av dagen har jag vart med dom underbaraste. Tone och Erica. Thank u!



Nu ska jag för första gången plocka fram cykeln för i år. Var någon som kom på idén om att vi skulle cykla genom hela stan till träningen, man kan inte annat än bara älska det!!

Kommentarer
Postat av: SandyBay!!

Trampa till träningen kan va den värsta felserven någonsin... :) Nej då, va ju asskönt ju, bara de blir lite varmare på hemvägen så!!! Etapp 2 (bergs-stigning) på torsdag...så ladde för de nu!!! Puss

2009-04-22 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0