NEW BEGINNING..

Klockan är 22.15 och jag är precis hemkommen från match i Gävle, underbart! Vinst med 4-1. Vi spelade inte alls bra, men det är väl en styrka det också att kunna vinna "dåliga" matcher, så det är vi nöjda med. Nu väntas träning måndag och tisdag. Match mot Gustafs på skärtorsdagen, ledig helg och match måndag igen, borta mot Gideonsberg. Sen börjar det riktigt att dra ihop sig till seriestart... 2 veckor kvar nu!



Shoppingen idag blev jag nöjd med, alltid lika roligt att fylla upp garderoben.
Här kommer några inköp:


Stickad tröja, Sisters. Linne Gina Tricot.

T-shirt Gina Trico och kjol Jeans Factory







Imorgon börjar ännu en vecka.

Veckans,förhoppningsvis, bästa :
  • FRISÖREN IMORGON
  • MÖTE MED F&S ONSDAG
  • PÅSK ------> UTGÅNG?!
  • FREDAG, SUGARPLUM PÅ S2
  • LÖRDAG, HARRYS

Veckans värsta:
  • ÄR LEDIG FÖRST TISDAG DEN 14/4 FRÅN JOBBET
  • MATCH TORSDAG OCH MÅNDAG, JAG JOBBAR, MÅSTE FÅ LEDIGT!!
  • JOBB SÖNDAG




Ser ut att kunna bli en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

När slutar du på onsdag? Ska till Blge och käka middag med jobbet när vi stänger, så det blir en sväng på kupan innan... eventellt att jag har tid att slinka in.. beror på vad damerna jag har med mig säger, om de kommer på nå annat.... men sen lär du ju vara kvar på jobbet också... Skulle behöva hjälp att hitta ett par nya tränings-löpardojor, som jag kan ha när jag från och med snart kommer promenera, promenera och promenara lite mera om dagarna.. =)

2009-04-06 @ 17:48:08
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0