Back to reality

Hemma igen efter årets Thai-resa, väskan är uppackad och jag har hunnit med en arbetsdag. Back to reality lixom. Känns lite jobbigt såhär i början med det blir förhoppningsvis lättare snart.

Julen är också över och nu väntar vi alla bara på nyårsafton innan vi riktigt kan börja om och få lite rutin i det hela. Så känns det lite för mig. Jag bara väntar och väntar på att januari ska stå på almanackan så att man kan, på riktigt, dra igång med träning, fotboll och allt vad det innebär.

Riktigt fina julklappar har jag fått. Måste har vart riktigt snäll i år.

♥BÄRBAR DATOR AV M
♥ONE TREE HILL SÄSONG 6
♥GRYTA
♥LYCKTA
♥P-KORT
♥HANDDUKAR
♥UNDERKLÄDER mm

Gårdagen var första jobbdagen och jag måste erkänna att det är lite jobbigt att komma igång efter 3,5 veckas semester. Innan jobbet var vi på OnOff rean. Där bytte vi datorn jag fick till en liten mindre, liiite dyrare och självklart snyggare dator. Sony Vaio. Kommer bli grym tror jag. Tack M!!!



Här ska borstas tänder och bytas om, sedan väntar Kupolen och jobb!!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0