Burn Baby Burn...

Lalalala.... Burn baby burn..

Sa skulle man kunna sammanfatta mig just nu! Inget jag ar stolt over..
Igar nar det var som monligast brande jag mig och att ligga ute i dagens stekandes sol gjorde det hela inte mycket battre! Skugglage imorgon. Far helt enkelt skylla mig sjalv ellert tror att det mojligtvis kan vara Tones fel, lite iallafall. Hon har slutat att smora sig och hon ar sjuuuukt brun!!!! Och jag vill inte vara utanfor liksom. 2 ar i rad som man ar vitast pa stranden, det ar tamigfan inte sant. Nasta ar aker jag med nagon som ar VITARE an mig!!! Forslag???

Idag har vi tagit det lugnt. Borjade med en skaplig tidig hemgang fran stranden, runt 4-tiden, sen bestamde vi oss for att ta en massage. Blev Aroma Oil Massage och en Footscrub. Underbart! Och det hela projsade jag 550 Bath for, dela det pa ca 4 sa har ni svenska priset. Inte manga kronor alltsa.

Igar blev det luciafirande pa Carlitos. Harligt med lite julkansla. Glogg och pepparkakor.

Nu vantar sangen och laddning for morgondagens skugglage..

GONATT!!!




...burn baby burn...lallalala



Kommentarer
Postat av: Järngängs-Emma

Det skulle nog vara jag som är den vitaste kandidaten... eller vad tror du?

2009-12-14 @ 21:29:48
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0