Tjoooooooo

Sista dagen pa Phi Phi och nu ar vi inne pa dom absolut sista soldagarna. Detta marker man sjalvklart av da man borjar ga at det roda hallet istallet for det bruna. Usch och fy. Oljan gor nog sitt. Har fatt varldens soleksem haha..

Haft 2 galna kvallar har nu pa Phi Phi, och imorgon bar det av mot Phatong och grabbarna grus. 2 dagar kvar i detta underbara land sen ar det hem till kalla och snoiga Sverige. Pulkarace i plattis har jag hort talas om!!!! Det gillar vi!!! Sandy, ska jag ta med en Chang?

Nej nu ska jag aterigen ta mig ut i solen. Mot poolen och hamta Tone som pressar for fullt. Idag blir det en vanda till ViewPoint. Kommer bli grymma bilder. Darefter en Aloevera massage. Behovs idag vill jag lova.




LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0