Träningsvärk?

Ja det är nog så illa. Jag och M körde ett gympass igår och nog har jag träningsvärk allt. Det värsta är nog att jag inte alls körde tungt utan meningen var mest att jag skulle köra igenom hela kroppen och jag tog det lungt. Haha. Jaha, nu skulle man väl kunna säga att man är igång allt...
Blev ett fotbollspass på kvällen också. I den nya hallen!!! Spelet skulle finslipas inför helgen så det blev 4 mot 3. Riktigt roligt att få känna på en "riktig" boll och ett annat underlag än beachen! =)

Nu väntar jobb, 11-20. Känns sådär när man vet att vissa andra får vara lediga. Imorgon är det nyårsafton. Jobb då med, 10-14. Skulle också behöva hinna med ett träningspass, återstår att se vad det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0