Bruce Springsteen

Brucan kommer till Sverige för spelning i Stockholm. Me like. Sandy och Mickis som är Bruce fanatiker hängde framför datorn när biljetterna släpptes. Tur för dom, och mer tur för mig. Alla fick biljetter. Jag och Tone ska gå torsdagen, medan de andra går söndag. Jag och Tone planerar en hel tour i huvudstaden. Hotell och allt. Ska bli så kul. Så idag har jag haft lite tid över för att lyssna på hans nya skiva och självklart alla dom andra hitsen! Han är kung.
En favorit måste vara "My hometown". En låt som följt mig sen Thailands resan.




Blev ca 5 km på skidor, bra! Har snart sammanlagt kommit upp i 3 mil, och imorgon kan det bli ännu mer.






LYSSNA OCH NJUT!









Nu väntar kvällsmat och sedan sovdax!

Gym, jobb och skidåkning står på schemat imorgon.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0