TÅN VÄRKER NÅ SÅ FRUKTANSVÄRT..

Sitter framför teven, dricker sodastreamad Oboj,
men mina nya fotbollsskor på fötterna och fösöker "gå" in dom.
 Att ett par nya fotbollsskor kan vara så sjukt obekväma, hur kan detta vara möjligt?
Blir inte bättre av att min högerfot är större heller.

Nå, gymmat, jobbat och tränat fotboll.
Att jag fortfarande inte fått tillbaka min kondition sen helvetes resan är ju helt osannolikt!
Fan, fan, fan..
Ligger fortfarande nästan sist på "2.5 min".
DET ÄR INTE SANT!


Kanske borde byta ut något av mina gympass mot ett springpass?
Kanske skulle vara något för Fröken Bengtsson, så att hon någongång kommer i form!
På tiden kanske.

Men beeptest väntar på lördag, ska bli kul och se!

I veckan fick jag 2 par nya skor av Adidas! Tack, tack och tack!
Fotbollsskor och street skor. Nice!

Imorgon väntar ett 12-20 pass på jobbet.
Tone följer med mig till gymmet imorgon innan.
Alltid lika roligt att gymma flera.

Nu är det dax för lite kvällsmat. Keso, nötter och frukt. Mums!








Kommentarer
Postat av: Emma

Sodastremad oboy???? Whats that??? Fan, har du skaffat sponsor? =)

2009-02-06 @ 17:01:10
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Bengan

HA HA HA. Kolsyrad Oboj, men aldrig provat det faktiskt. Kommer från "Carina Berg" låten av Björn Gustavsson. Sjukt bra låt! Sponsor å sponsor.. Här gäller det att ta emot allt man blir erbjuden! =)

2009-02-06 @ 18:09:02
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0