Fredag, fredag, fredag..

Fredag. Veckorna går sjukt fort. Bra kan tyckas. Då kommer sommaren snart. Och man kan börja lira fotboll på riktigt.

Jobbat idag, som alla andra dagar. Blir 8 dagar innan ledighet. Tisdag och onsdag. Tänkte jag skulle hinna med att färga håret. Behövs kan jag säga efter 3 veckor i Thailand.Självklart en hel del träning och sen bär det av till Stockholm och Globen, för Oasis konsert på onsdag.
 Magiskt!

Träningen och "dieten" går ganska bra. Kör på bra i gymet men önskar att  vågen ville visa bättre. Men kommer väl med tiden får man hoppas. Lite det som är grejen kanske.
Men det känns bra och det är framförallt sjukt kul!

Sitter och kollar upp lite utbildningar, Personlig Tränare.
Har hittat några stycken, men ska jag gå vill jag ju självklart gå den bästaste!
Om någon har något bra förslag på utbildning så hör av er!

Nästa vecka blir rolig. Ledig tisdag och onsdag. Konsert. Sen fotboll hela hela helgen.
Forssa cupen. Fredag, lördag och söndag. SM lördag.
SM gänget spelar matchen på fredag kl: 18.00. Sen drar vi iväg till Långsele (!) lördag morgon för att spela två matcher. Kul! Hoppas det går vägen bara!






Bra tidning det där! =)



Nu väntar myskväll hos Lax tydligen.. Sen sovdax. Jobb imorn och match!

/B
 

Kommentarer
Postat av: SandyBay

Pumpa på bengtsson!!! =) Puss puss

2009-01-25 @ 02:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0