Heja Sverige!

Veckans första träning. Kunde det bli värre. Jag tror inte det. Men jag får skylla mig själv. Men konditionen är väl inte så svårt att få tillbaka, vad får jag räkna med efter att inte-ha-tränat-alls-på-6 veckor? 2 veckor, sen är jag i form? Det bästa är att det inte kan bli värre iallafall!
Träningen idag var kul och jobbig, mycket springande, men som sagt det behövs. Äntligen är jag igång! Skönt!
Benen är lite tunga, som det ska vara alltså.

Efter träningen åkte jag och Tone hem till M, lagade jätte goda varma mackor, som vi precis har käkat och snart väntar fruktsalladen, sen ska vi försöka hålla oss vakna till hockeyn 01.30, Jr VM, Sverige-Canada.. Kan bli en liten powernap kanske. Sen stannar Tone natten. Vinst till Sverige hoppas vi självklart på!

Jobb imorn igen. Men får hålla ut nu, ledig torsdag och fredag.Då tänkte jag att ja skulle ut och åka lite skidor. Måste träna rejält till Tjejvasan nu! Inte långt kvar nu, och inge skidåkning har det blivit heller. Illa!



`OVER AND OUT`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0