Tisdag kväll..

Dagen har varit i full fart. Upp 8 för att vara på gymet kl 9. Tungt benpass. Kl 11 var det dax för jobb. 17:30 drog jag mig ifrån jobbet för att hinna i tid till teoripasset och träningen, fastän jag slutade kl 18. Träning till 20. Hemma strax innan 21. Och nu sitter jag här. Precis färdig med all matlagning.

Ska livet verkligen vara sähär??
  Då kommer inte jag orka.. Finns ingen riktig glädje just nu. Känns som något måste ske. Oasis konsert i Sthlm nästa onsdag är en början. Underbart, med Sandy o Tone!

Helgen har spenderats på fotbollsplan. Spelade cup i Sandviken både lördag o söndag. Hann med en sväng till IKEA också på lördagsmorgonen. Finns så himla mycket man skulle vilja ha. Cupen då.. Ja vi klarade oss till semifinalen, vi var ganska överlägsna i alla matcher men sen hände nått. Sjukt tråkigt var det iallafall. Kul var det att SM "gänget" gick vidare!! Så om 2 helger blir det dubbelt upp igen. Forssa cupen och SM!

Jobb hela hela veckan nu.. inte en dag ledig. Tungt. Riktigt tungt!

Nu är det dax att sova.. upp imorn och gyma sen väntar jobb.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyvärr blir livet ibland inte roligare än så där, men hav förtröstan, det ger med sig med tiden... =)

2009-01-22 @ 21:25:54
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0