Underbara träningar..

Veckan har till mestadels bestått av träning och jobb, och träningsvärk! Sjukt med träningsvärk.
Kul att det äntligen är igång.

Nu har jag pratat med en PT som ska försöka lägga upp ett kostprogram till mig och hon ska även hjälpa mig med träningsupplägg, så jag vet hur jag ska träna för att bygga dom musklerna jag behöver. Detta är verkligen såå intressant och inspirerande! Jag ska verkligen jobba hårt för det här nu, men det tar tid! Men jag är sjukt laddad! =)

Idag har jag hunnit med lite skidåkning, insåg dock att det var väldigt drygt och tråkigt att köra ensam så jag la ner ganska direkt. Vallningen som jag själv stod för var det absolut inga som helst fel på! Värre med tekninken..

Imorgon väntar ännu en ledig dag. Skönt. Ska träffa Tone coh Erica. Vi funderar på att åka lite pulka, alltid lika roligt och mysigt. Grilla korv, varm choklad och allt som hör pulkaåkning därtill.

Nu väntar sängen!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mia

hörru bengan du vet att de inte är pt som gäller längre, nu ska man ha LC istället... lifecoach... så nu måste du ändra om!!

2009-01-09 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0