Det finns alltid ett slut på det roliga.

Söndag och semestern börjar sakta men säkert att avta. Jobb börjar först på onsdag då jag inleder min jobbvecka med 2 lediga dagar, den tackar vi för. Har lite panik och ångest över att jag ska börja jobba igen, som jag har förstått att de flesta också brukar få sähär i slutet av semestern. Jag får hålla ut i sisådär 20 veckor till. Det ryktas tydligen om en Thailandsresa runt december. Man skulle kunna säga att det blir lite av en "Thailand-08-gänget-resa-plus-nåra-till" Känns underbart.

En liten uppdate på vad som har hänt i vecakan...

I måndags var vi på bio. The proposal. Sjukt rolig film. Den är att rekomenderas.

   


Onsdagen och torsdagen spenderades återigen i Stockholm. En mer eller mindre shoppingresa med brudarna. Hanna, Darcel och Sarah. Onsdagen hängde vi mest på stan för att sedan ta oss till söder där vi skulle se Hammarby spela mot Örebro. 0-2 förlust till Hammarby. Kvällen spenderades på Layercake där en av D´s kompisar var DJ. Helt ok faktiskt. Hörde om det brutala regnvädret som kom till Borlänge under onsdagen, helt sjukt tydligen, själv hade vi soligt väder i huvudstaden.
Innan vi åkte hemöver på torsdagen svängde vi in till Barkarby för att kolla in outletet. Helt OK faktiskt. Blev några fynd iaf.


Fredag spenderades hos frissan och på IKEA. Den paniken jag haft över mitt hår de senaste dagarna är obeskrivlig. Så ett besök hos frisören var sjukt välbehövd. Måste erkänna att jag trivs mycket bättre i det mörka håret. Därefter blev det en visit till IKEA. Shoppade mest smågrejer, som alltid när man är på IKEA.


Gårdagen var det maskerad som gällde, 80tals tema.Vilken fest och vilken maskerad sen då. Alla var där Bruce, Madonna, Mötley Crüe, John McEnroe.. Magiskt!  Om jag ändå var född på 70´talet och fick uppleva det glada 80´talet.


Idag då. Träning står på shemat. Löpning och ett rygg, triceps pass ska hinnas med. Men nu ska här lagas mat. Lasagne.



Bilder från veckan kommer upp under morgondagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0