Onsdag

Onsdagar innebär alltid långa jobbdagar. Med långa jämför jag självklat med de dagar jag annars jobbar, och då bara 10.17.30. Idag var det en åttakväll som skulle avverkas. 11-20. En hemskt jobbtid för min del. Men jag överlevde!

Imorse var solen tillbaka. Solen ger energi, men idag gick det inge vidare bra. Ställde klockan på 8 för att hinna med en powerwalk och ett gympass innan jobbet men kroppen sa ifrån. Sov istället till kl 9.30. Helt sjukt. Mår inge vidare bra, känner mig febrig utan feber, plus att jag är genomförkyld. Börjar tro att det kankse är någon sort av bihåleinfammation som spökar.
Inga gympass alls denna vecka då orken inte funnits. Dock har jag tränat fotboll både måndag och tisdag, vilket jag som mest på tisdagen kände att jag inte borde ha gjort. Helt borta i huvudet. Nu gäller det att vila tills jag känner mig bättre. Tydligen viktigt det där med att lyssna på kroppen när den säger ifrån.

Nu väntar "kesellafluff" sedan sängen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0