Prosit

Nu börjar den förkylningen komma som tydligen varenda en redan haft, typiskt! Trodde för en liten stund att jag möjligen kanske skulle klara mig, men icke! Kanske lite feber, men mest hängig, snorig och nyser så in åt sjutton. Men körde träning idag ändå. Visar sig imorgon om det var bra eller inte.

Karin Lissel gjorde debut i landslaget igår, från start. Spel i 90 minuter och hon gjorde en grym insatts. Matchen sågs hemifrån framför teven, den lilla stund vi kunde se den. Var ju nå jävla fel på kanalen så såg sista 5min i första och möjligen 30min i andra halvleken. Känns sådär måste jag säga. Var inte alltför glad när jag satt här. Så irriterad att jag tom ringde upp TV4. Haha. Tydligen något som dom gjorde allt för att lösa, ja det tror jag det.

Ledig dag imorgon sedan väntar jobb i 8 dagar. Måste försöka jobba så mycket extra som möjligen nu för att få ihop lite extra cash till Thailandsresan.. =) En förkylning är alltså inget som jag har tid med, jobb och träning är prioriteten.

Återkommer imorgon. Nu väntar en snabbis shopping på ica maxi. Underbara öppentider, 22.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0