Måste man kanske bryta ihop för att sedan komma igen?

Gårdagen var en dag som inte alls tillfredsställde mig. Jobbet gick helt ok, jag var dock sjukt trött men var ändå laddad för träning, skott och spel stod på schemat och det gillar jag. Men när träningen inte alls blir som man tänkt sig så blev allt förstört. Att frysa en hel träning känns mer eller mindre som en bortkastad träning. Jag vet att det är mycket detaljer som man måste jobba med men att knappt vara svettig känns förjävligt!
Att jag sedan kom hem och blev osams med M gjorde det hela absolut inte bättre.

Gårdagen är alltså inte en dag man gärna lägger på minnet. Men som sagt, det är bara att ta nya tag!


Fredag idag. Helt underbart. Jobb till 19 sen väntar pulkaåkning med brudarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du tänker helt rätt, bryt ihop och kom igen!

2009-03-20 @ 21:01:05
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0