"Solen var är du?

Ny dag, nya utmaningar. Underbart. Veckorna bara springer iväg. Bara bra, för nu vill jag verkligen ha in våren och sommaren. Tänk att få kunna snöra på mig fotbollsskorna och komma ut på en bar fotbollsplan och köra stenhård träning till värmande sol eller att vakna en morgon till strålande solsken, och sätta på sig springskorna, i med musiken i öronen och ta en lång och härlig promenad!



                                                                                    Solen var är du?






Måndagens träning var helt underbar. Plusgrader och planen var perfekt. Me like. Det jag dock saknar som målvakt är att köra skiten ur mig, att vara riktigt trött efter en träning. Kan bli lite för mycket övningar då jag står still. Jag behöver också träna kondition. 
Gårdagens träning blev något helt annat. Snön öste ner och planen var helt snöig, ett helvete om ni frågar mig som målvakt. Men thank god så fick jag vara med och spela ute. Så sjukt kul. Ska jag kanske byta position??
Vaderna känns mer än vanligt idag efter träningen, men det är inget som hindrar mig från att gå till gymmet. Har fått ett nytt träningsupplägg och det känns riktigt bra, kul men nya övningar. På schemat idag är det bröst, triceps och mage som gäller och efter det ska jag köra 2 min intervaller för att jobba lite på förbränningen. Yeah!





"If you want to fly
you got to give up the shit that holds you down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0